Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Reklamacje

Gwarancja i serwis

 

Większość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Przekażemy informację jak najszybciej zgłosić reklamację, aby jej proces był jak najkrótszy.

Do reklamacji potrzebny będzie jeden z następujących dokumentów: paragon, FVAT, potwierdzenie płatności z systemu płatniczego, potwierdzenie dokonania transakcji/przelewu bankowego wygenerowane z systemu bankowego,  potwierdzenie zakupu otrzymane na maila.

 

Reklamacje

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami najlepiej mailowo:edc4u.pl@gmail.com.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Przed odesłanie produktu w przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Przekażemy informację jak najszybciej zgłosić reklamację, aby jej proces był jak najkrótszy. Prześlij do nas szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w możliwie najkrótszym czasie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  5. Koszty przesłania produktu do reklamacji z tytułu gwarancji, lub rękojmi ponosi Konsument. W momencie uznania zgłoszenia za zasadne, koszty przesyłki zostaną Konsumentowi zwrócone. Nie należy przesyłać paczek za pobraniem, lub przerzucać kosztów przesyłki na odbiorcę. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, lub z kosztem przerzuconym na nas.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl