Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja i serwis
Większość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Przekażemy informację jak najszybciej zgłosić reklamację, aby jej proces był jak najkrótszy.
Do reklamacji potrzebny będzie jeden z następujących dokumentów: paragon, FVAT, potwierdzenie płatności z systemu płatniczego, potwierdzenie dokonania transakcji/przelewu bankowego wygenerowane z systemu bankowego, potwierdzenie zakupu otrzymane na maila.
Reklamacje
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami najlepiej mailowo:edc4u.pl@gmail.com.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Przed odesłanie produktu w przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami. Przekażemy informację jak najszybciej zgłosić reklamację, aby jej proces był jak najkrótszy. Prześlij do nas szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w możliwie najkrótszym czasie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Koszty przesłania produktu do reklamacji z tytułu gwarancji, lub rękojmi ponosi Konsument. W momencie uznania zgłoszenia za zasadne, koszty przesyłki zostaną Konsumentowi zwrócone. Nie należy przesyłać paczek za pobraniem, lub przerzucać kosztów przesyłki na odbiorcę. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, lub z kosztem przerzuconym na nas.